donderdag 30 augustus 2007

Auto

Eerder dit jaar moest ik een nieuwe zakelijke auto kiezen omdat het leasecontract van mijn vorige auto was afgelopen. Toentertijd wist ik echt niet wat ik moest kiezen - als je erover nadenkt wel erg eigenlijk. Op dat moment hadden we ook nog een beperkte leaseregeling. De auto van de zaak moest een auto met minimaal 4 of 5 deuren zijn, mocht geen SUV zijn en moest op LPG of diesel rijden.

Maar toen... Onze leaseregeling werdt versoepeld en rekeninghoudend met wat aanvullende voorwaarden mocht eens veel meer. Dit bood mogelijkheden en toevallig zag ik op de site van onze leasemaatschappij een auto in de poule staan die ik graag zou willen rijden. Na wat onderhandeling rij ik dus sinds 16 mei in de onderstaande auto. In één woord fantastisch.

1 opmerking:

Daan zei

Wat een vreselijke mooie auto. Wij hebben altijd een MX5 gehad en je hebt een vrij gevoel met een cabrio. Maar ja deze auto was te klein en hebben we een grotere gekocht. Maar we willen toch volgend jaar weer gaan kijken voor een cabrio