vrijdag 31 augustus 2007

Er is er één jarig, hoera, hoera, en dat is

z
ik, ik, ik.

Ik ben vandaag 39 jaar geworden. Vanochtend werd ik door de Fleur en Sanne gewekt met cadeautjes en eigen gemaakte tekeningen. Van Fleur en Sanne heb ik boeken gekregen van Bernlef en Hugo Borst en van ieder 2 mooie tekeningen. Natuurlijk ben ik vanochtend ook gebeld door Ingrid (die voor haar werk weg moest), mijn moeder en mijn zusje uit Australië. Omdat mijn schoonouders vandaag op Fleur en Sanne passen kreeg ik vanochtend ook al hun cadeautjes. Ook daar ben ik erg blij mee want dat zijn allemaal spulletjes die ik goed kan gebruiken bij het maken van foto's. Zoals een tafelstatiefje, waterpasje, reflectiescherm en blaasbalg. Mijn collega's hadden mijn bureau versierd en van hun heb ik ook nog een mooi fotoboek gekregen. Ik voel me verwend. Iedereen dank je wel.



Tekening van Sanne. Het zijn hartjes.


Tekening van Fleur. Tent met daarin oma en opa, Sanne en Fleur zelf. Met daarboven een wolk met regen en hartjes.


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Groetjes Hanneke

Lisette Gibbons zei

Van harte! Je bent al zeker verwend...

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je het komend jaar weer van die mooie foto's plaatst en misschien ook nog wel zo'n ( vakantie)-collage met muziek eronder.

Fijna dag, Joke

Daan zei

Hoi Eric,

Een beetje laat maar wil je alsnog van harte feliciteren met je 39e verjaardag.

Ed (a.k.a. Bubbah) zei

Eric,

Beter laat dan nooit, maar toch nog van harte... SLECHTS 1 JAAR VERWIJDERD VAN 40!!!

Sterkte!

BubbaH!

Norbiba zei

beetje erg laat maar alsnog gefeliciteerd!
Wat een leuke tekeningen heb je van je dochters gekregen!